Friday, October 7, 2011

Who's My prince charming ?

"It's not who you are to the world, it's who you are to me. It's not how many times I say I love you... it's how much I really do", Mary Ann


Since 2 , 3 days ni , Mood aku asyik dok terfikir pasal prince charming aku . Haha , gatai kejap .
Semua orang dalam dunia ni , mesti ada , lelaki yang di idam idamkan , right ? If tak . just shut up . Dengar story aku , pun dah cukup . Act , dari kecil lagi aku dah mengidamkan , dah tercatit dah ,nanti besar nak kawin dengan siapa , laki macam mana . Haha , pegaruh cerita dongeng rapunzel , snow white lah katakann .

 Act , jodoh tu , aku pun taktahu siapa jodoh aku . Kahkahkah , ye aku tau semua orang dalam dunia ni tak perfect , included aku . Aku buat entry aku ni pun , just sebab nak berangan je teruk teruk . ahakk :P

Aku cuma harap , laki aku boleh terima seadanya keadaan diri aku , reti menghargai aku , tak curang, sentiasa berlaku jujur , kaya , supaya aku boleh kikis duit dia . hahahaha , tak la , kaya just sebab aku taknak hidup aku susah nanti . bukan nak kikis duit suami -,-" Tak lupa juga , badan mestilah kena ada muscle + sixpack macam badan Aaron Aziz paling kurang pun macam Tae Kyung :P Yang paling penting , TAK SMOKING  hihi ;D

And , aku harap , dioranglah prince charming aku , bhahahahaha
"mak mak , ni calon menantu mak , hensem tak :P "
Tae kyung <3

 Yoseob <3

 Chunji <3

 #wake up diba , baru fifteen . damn !

p/s : entry bodo -,-
.

No comments: