Monday, November 19, 2012

TRAVEL: SABAH AKU DATANG!!

Eh? Correction kejap dekat title entry ni. Bukan Sabah aku datang. Tapi Mak aku yang datang. Guess what? My mother pergi sabah dan tinggalkan anak tercintanya meluangkan masa masa yang terluang di rumah *foreveralone* Huhuks!!! Sangat menyedihkan. Tolong nanges sekali untuk wa!! :'( :p

So here's aku saje je nak bajet macam tumpang sekaki pergi sabah. Padahal haromm tak jejakkan kaki pun dekat sana. Hihiks =p Memandangkan aku dah lama tak update blog dan taktau nak buat apa sepanjang cuti sekolah ni. So now, I want to take a time untuk update blog dan bajet macam aku ikut mak aku pergi Sabah sekali. Oh bajet bajet -.- LOL




















p/s: I dont know what I am gonna to do in this holiday *forever alone*

2 comments:

Alia Laila said...

Teringinnya nak pergi Sabahhhhhh :)

Huh ? Taktau nak buat apa masa cuti sekolah ni ?












Study le :p

AdibaShariza said...

Alaaa spoilt terus mood bila sebut pasal study time cuti sekolah ni. Haha